Forretningskoncept & kvalitetspolitik

en bild


Euromasters forretningskoncept

  • Vi skal med et veluddannet personale og moderne værksteder, tilbyde markedets bedste service på hele vores aktivitetsområde.
  • Vi skal med et bredt og dybt sortiment i alle priskategorier, altid tilbyde den løsning, der er bedst for kunden.
     

Euromasters kvalitetspolitik

  • Vi skal konstant udvikle kvaliteten, både internt i virksomheden og over for vores kunder, hvor egenskaber som kompetance, tilgængelighed og service er vigtige.
  • Rigtig kvalitet opnår vi, når hver enkelt person tager ansvar for sit job og arbejder efter vores kvalitetssystem. Vores kvalitetssatsning glæder os alle hos Euromaster.
  • Vore sortiment består af både produkter og serviceydelser, og disse skal altid opfylde den lovede kvalitet.


Ove Eichler, adm. direktør i Euromaster Danmark

 

 

 

 

For grossister /privat/dæk/dækservices/hvordan-booker-jeg-tid-online /privat/privat_systemside_2_1/log-pa

Log på

Tidsbestilling

Ved tidsbestilling eller ændring af tid vedrørende dækskift, vælg da center først. Dette gælder også selvom du har fået en tid sendt hjem til dig.

Vælg center

For privatkunder

Her kan du som privatkunde købe dæk og se dine tidligere køb.

Køb online