Købsbetingelser

GENERELLE OPLYSNINGER

Du skal som køber være myndig eller have samtykke fra din værge for at bestille via Euromasters webshop. Når du handler i Euromasters webshop er montering på et Euromaster center i Danmark efter dit valg altid inkluderet i prisen. Hvis Euromaster mod forventning er nødt til at ændre en bestilt tid, bliver du kontaktet og tilbudt ny tid. Hvis det, du har købt, af en eller anden grund ikke kan leveres indenfor den lovede tid, tilbyder vi dig et andet produkt eller pengene tilbage. Vi refunderer naturligvis dine penge ved annullering, godkendt reklamation eller brug af fortrydelsesretten jv. købeloven.

 

LEVERINGSBETINGELSER

Montering sker mod betaling på et Euromaster center. Der monteres kun på et Euromaster center i Danmark og til det værksted, du har valgt. Vi sørger ikke for hjemmelevering ved brug af webshoppen. Indbyggerne i Danmark kan kun bestille produkter gennem Euromaster Danmark. Indbyggere i andre lande henvises til sit lokale Euromaster center. Forbrugeren kan annullere købet, hvis vedkommende ikke accepterer det nye foreslåede leveringstidspunkt i tilfælde af forsinkelse. Vi refunderer naturligvis dine penge ved annullering, godkendt reklamation eller brug af fortrydelsesretten jv. købeloven. Ved en evt. tvist har vi en politik der følger købeloven.

 

ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har gennemført en ordre, vises en ordrebekræftelse på skærmen. Vi beder om, at du udskriver denne og tager den med til centret, som dokumentation.

 

GARANTI OG RETURRET

Vi tilbyder garanti og returret på alle vores produkter med vores "dæktilfredshedsgaranti". Euromaster forbeholder sig ret til at beholde indbetalte penge i tilfælde af udeblivelse fra forudbestilt tid. Euromaster er ansvarlig for produkternes holdbarhed og kvalitet, indtil kunden har hentet dem. Euromaster forbeholder sig ret til at nægte returret, hvis produkterne har været brugt. I tilfælde af reklamation anvendes købeloven jf. Dansk Lovgivning.

 

GARANTI PÅ PRODUKTERNE OG SERVICEYDELSERNE

Euromaster tilbyder "DÆKTILFREDSHEDSGARANTI", som omfatter garanteret kvalitet af produkt og service.

Euromasters dæktilfredshedsgaranti indebærer, at du ved normalt slid har fuld bytteret i to uger. Opfylder dine nye dæk eller den udførte service ikke de krav og forskrifter, som vi har lovet, skal du bare komme ind og få dem byttet*. Vi er ikke tilfredse, før DU er tilfreds!

*Ved udnyttelse af dæktilfredshedsgarantien gælder det beløb, du gav for dækkene. Hvis du vil bytte til dæk i en højere prisklasse, skal du betale differencen. Ved lavere prisklasse tilbagebetales differencen.

 

BRUG AF PERSONOPLYSNINGER

Kundens personoplysninger gemmes i et kunderegister. Euromaster deler ikke disse oplysninger med andre virksomheder eller leverandører. Vi påberåber os dog retten til at anvende dem til egen brug og til markedsføringsformål, under den forudsætning at kunden har givet tilladelse til dette.

For grossister /privat/dæk/dækservices/hvordan-booker-jeg-tid-online /privat/privat_systemside_2_1/log-pa

Log på

Tidsbestilling

Ved tidsbestilling eller ændring af tid vedrørende dækskift, skal du vælge dit Euromastercenter først. Dette gælder også, selvom du allerede har booket en tid.

Vælg center

For privatkunder

Her kan du som privatkunde købe dæk og se dine tidligere køb.

Køb online