Europamester i medarbejdertilfredshed for andet år i træk

Siden 2017 har vi i Euromaster Danmark oplevet en markant positiv udvikling i medarbejdertilfredsheden. Det er et af vores største fokusområder - for hvis medarbejderen er glad, bliver kunden det også.

07.12.20 |  For andet år i træk hiver vi guldpokalen med hjem som det Euromasterland i Europa med den højeste medarbejdertilfredshed. I både 2019 og 2020 har vi opnået den højeste engagementscore i medarbejdertilfredshedsundersøgelsen (78%). Samtidigt har vi haft den højeste svarprocent i 2020, hvor 92% af de danske medarbejdere besvaret undersøgelsen. I de seneste tre år har vi arbejdet med - og forbedret os på alle 11 parametre, der spørges ind til i undersøgelsen, og som alle Euromasterlande bliver målt på - eksempelvis uddannelse, kundefokus og respekt for andre.

-Vi har startet rejsen i virksomheden som et samlet hold, og vi fortsætter rejsen på samme måde. Alle vores medarbejdere er med til at løfte og udvikle virksomheden. Vi er meget stolte af, at vores medarbejdere er en del af en fælles proces og udvikling, hvor alle har mulighed for at sige sin mening - samt bidrage til en positiv udvikling i virksomheden. Det er på denne måde, at vi kommer længst, fortæller Christina Bentzen, HR Manager i Euromaster Danmark.

For ledelsen i Euromaster Danmark er det særligt vigtigt, at enhver medarbejder føler sig som en del af udviklingen i virksomheden, og at enhver medarbejder kommer med på rejsen. Med det store fokus på medarbejdertilfredshed, handler vi proaktivt, og har de seneste to år afholdt det årlige kick-off, et arrangement, som samler Euromaster Danmarks mange centre og afdelinger. Her er det primære fokus at optimere fællesskabet og sammenholdet mellem de landsdækkende afdelinger og centre, der ikke altid mødes i hverdagen. Derudover samles ledelsen og præsenterer de kommende strategier - samt overleverer praktiske beskeder i øjenhøjde til resten af virksomheden.

Også i 2020 - på trods af de åbenlyse praktiske udfordringer i en Coronatid - var der et stort fællesskab og engagement, da alle var samlet online til en festlig kick-off, hvor hovedkontoret med direktør Henrik Fusager i spidsen fra kontoret sendte live ud til alle centrene. Generelt i håndteringen af 2020’s udfordringer er arbejdsglæden og fællesskabet hos vores medarbejdere ikke reduceret, tværtimod. Medarbejderne hos Euromaster har taget hånd om hinanden fra start til slut, og fællesskabet blandt medarbejderne er i høj grad blevet forstærket. Særligt opbakningen til vores medarbejderapp er boostet - her bliver der flittigt lagt billeder og opdateringer op fra vores landsdækkende centre, samt hovedkontor i Skanderborg. Via. app’en er det nu er muligt at følge med i frokostpausen og interagere, ved at kommentere eller reagere på opslagene, med sine kolleger i Viborg, selvom man befinder sig i Herlev. Den opdaterede medarbejderapp har gjort afstanden mellem os kortere, og båndet stærkere.

----------

For yderligere information kan du kontakte Christina Bentzen, HR manager i Euromaster Danmark på +45 87 28 28 28 eller på christina.bentzen@hotmail.com


 

Kontakt salgsdirektør Lene Lodberg i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice
Kontakt salgsdirektør Lene Lodberg i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice

Lene Lodberg
Salgs- & Marketingdirektør
+45 24 98 78 94
lene.lodberg@euromaster.com

Kontakt marketingchef Heidi Gaba i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice
Kontakt marketingchef Heidi Gaba i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice

Heidi Gaba
Marketing & E-business manager
+45 60 23 86 43
heidi.gaba@euromaster.com

Euromaster Danmark
Find et center
Find en medarbejder i salg
Skriv til os eller ring på +45 87 28 28 28

 

Find center