Euromaster har fået udlejningsbiler til deres kunder
Euromaster har fået udlejningsbiler til deres kunder


NYE KUNDEBILER OG AIRCONDITIONMASKINER

I juni kunne de første kunder sætte sig bag rattet i vores nye udlejningsbiler, som bliver stillet til rådighed til Euromasters kunder. Sommeren står for døren, og juni bød på lidt mere varme, hvilket betød, at der blev tændt airconditionanlægget i de fleste biler. Med god grund. I den forbindelse er Euromaster glade for at have indgået et samarbejde med Christonik. 

1.07.21 | I starten af juni trillede vores nye udlejningsbiler ind i indkørslen i ti af vores centre: Vejle, Skejby, Haderslev, Nyborg, København, Taastrup, Herlev, Helsingør, Holbæk og Køge. Vores primære kunder i disse centre er private kunder, leasingkunder og vores light business erhvervskunder.

Vi er glade for, at vi nu kan tilbyde denne ekstra service til alle vores kunder i disse udvalgte centre, som forhåbentligt giver mere frihed, så du ikke nødvendigvis skal planlægge din dag ud fra din aftale hos os. Med en kundebil kan du fortsat komme fra A-B, mens din bil er til service hos et af vores centre.

NYE AIRCONDITIONMASKINER
Juni var ikke kun måneden, hvor de første kunder kunne tage afsted i vores nye udlejningsbiler, men juni var også den første sommermåned i kalenderen. Sommer betyder (forhåbentlig) mere varme - og så er det også højsæson for airconditioneftersyn. Særligt efter en kold vinterperiode er det vigtigt, at dit airconditionanlæg er rent og i topform. I den forbindelse er vi glade for at kunne fortælle, at vi har indgået et spændende, nyt samarbejde med Christonik omkring aircondition - på både træning, levering af maskiner og servicering af disse.

SERVICE TIL HYBRID- OG ELBILER
Christonik er en af de ledende udbydere indenfor aircondition- og varmeløsninger i Danmark. Christoniksamarbejdet er synligt i alle vores centre, og de fleste centre har allerede haft besøg af Christonik, der kontrollerer vores fyldestationer og undersøger, hvilke fyldestationer de forskellige centre skal have fremadrettet. Det betyder, at vi nu kan servicere begge airconditiontyper: R134a og R1234yf. Ligeledes er det nu muligt for os at servicere airconditionanlæg i hybridbiler og elbiler i alle vores centre, hvilket vi glæder os til. I den kommende tid vil vores medarbejdere løbende modtage træning af Christonik, så de kan servicere airconditionmaskinerne.

----------

For yderligere information kan du kontakte Lene Lodberg, Salgs- og marketingsdirektør hos Euromaster Danmark, på +45 87 28 28 28 eller lene.lodberg@euromaster.com

 


VEJEN FREM

Euromaster er en Michelin virksomhed – 100% ejet af Michelin – som var de første til at tage patent på dæk, og som den dag i dag stadig er no. 1 i branchen. Det forpligter alle de steder, vi er.

Fra Aalborg til Padborg.
Fra Holstebro til København.
Fra Nyborg til Frankfurt, Paris eller Amsterdam – vi hjælper dig dér, hvor du har brug for det. Vi er lokale. Vi er landsdækkende og internationale.

Vi arbejder hver dag for at holde dine hjul i gang. Mere effektivt. Mere bæredygtigt. Mere sikkert. Mere ansvarligt. Vi står aldrig stille hos Euromaster. Vi hjælper hele vejen med rådgivning, service og produkter, der matcher.

Vi er til for dig, der kører i din egen bil. Mere end noget andet er vi her for dig, der har brug for at holde din forretning kørende. Det er ikke uden grund, at vi ser os selv som en af erhvervslivets store servicepartnere. Eller at vi fokuserer på alle de områder, hvor vi kan skabe værdi og bedre mobilitet for vognmænd, logistikpartnere og virksomheder over hele landet.

Til det hører at sende biler, vogne og lastbiler afsted på de rigtige dæk, med det rigtige mønster og det rigtige dæktryk til den rigtige pris, men også en række principper: At vi aldrig overlader noget til tilfældigheder. At et ord er et ord og en aftale er en aftale. At vi gør det gode, vi gjorde i dag, bedre i morgen. Vi tænker fremad. Hele tiden. I nye, bedre løsninger for dig.

Det er derfor, vi har breakdownservice, der døgnet rundt får dig videre på stedet, ikke bare i Danmark, men i hele Europa. Det er derfor, vi har MasterCare – vores unikke servicekoncept, der sikrer din virksomhed mobilitet 24/7 med løbende tjek af dine dæk, så du har overblik over deres tilstand og får flest kilometer ud af dem. Og det er derfor, vi er på vej med endnu flere services, der får bæredygtighed, sikkerhed og økonomi til at gå op i en højere enhed.

I Euromaster er det mennesker, engagement og arbejdsglæde, som skaber resultater. Det har indtil videre gjort os til Europamestre i medarbejdertilfredshed – og det er en vigtig forudsætning for vores mål: At have Danmarks mest tilfredse kunder og levere kundeoplevelser, der er i en klasse for sig.

Det handler i bund og grund om bevægelse – at vi flytter os og gør en forskel hver eneste dag. Mange vil fortsat sige, det er som landets førende dækekspert. Når selv skal sige det, er det som no. 1 i mobilitet til erhvervslivet - og som vejen frem for alle, der skal videre. Mere effektivt. Mere bæredygtigt. Mere sikkert. Mere ansvarligt. 
 



 

Kontakt salgsdirektør Lene Lodberg i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice
Kontakt salgsdirektør Lene Lodberg i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice

Lene Lodberg
Salgs- og marketingdirektør
Hele landet
+45 24 98 78 94
lene.lodberg@euromaster.com

Kontakt marketingchef Heidi Gaba i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice
Kontakt marketingchef Heidi Gaba i Euromaster Danmark - Dæk og autoservice

Heidi Gaba
Marketing & E-business manager
+45 60 23 86 43
heidi.gaba@euromaster.com

Euromaster Danmark
Find et center
Find en medarbejder i salg
Skriv til os eller ring på +45 87 28 28 28

Find center