Forretningskoncept & kvalitetspolitik

en bild


Euromasters forretningskoncept

  • Vi skal med et veluddannet personale og moderne værksteder tilbyde markedets bedste service på hele vores aktivitetsområde.
  • Vi skal med et bredt sortiment i alle priskategorier altid tilbyde den løsning, der er bedst for kunden.
     

Euromasters kvalitetspolitik

  • Vi skal konstant udvikle kvaliteten, både internt i virksomheden og over for vores kunder.
  • Kompetence, tilgængelighed og service er nøgleparametre for vores service.
  • Vi opnår vores krav til høj kvalitet, når hver enkelt medarbejder tager ansvar for sit job og arbejder efter vores kvalitetssystem. 
  • Vort sortiment består af både produkter og serviceydelser, som altid skal modsvare vores kvalitetsstandarder.


Ove Eichler, adm. direktør i Euromaster Danmark

 

 

 

 

For grossister /privat/dæk/dækservices/hvordan-booker-jeg-tid-online /privat/privat_systemside_2_1/log-pa

Log på

Tidsbestilling

Ved tidsbestilling eller ændring af tid vedrørende dækskift, skal du vælge dit Euromastercenter først. Dette gælder også, selvom du allerede har booket en tid.

Vælg center

For privatkunder

Her kan du som privatkunde købe dæk og se dine tidligere køb.

Køb online