Handelsbetingelser

Herunder kan du få et overblik over vores handelsbetingelser, der gælder, når du handler hos os på www.euromaster.dk.

For at bestille dæk, autoservice, autotilbehør, dækservice og lignende på www.euromaster.dk skal du som køber være myndig eller have samtykke fra din værge.

Euromaster - Dæk, autoservice og rådgivning til dig og din bil!
Euromaster - Dæk, autoservice og rådgivning til dig og din bil!

Når du køber dæk online
Når du køber dæk online på www.euromaster.dk, kan du vælge, om du ønsker at få dine dæk monteret i et af vores 32 Euromastercentre - eller om du blot gerne vil afhente uden yderligere service inkluderet.

Ønsker du at få monteret dine nye dæk af os i et af vores centre, vil prisen for denne montering komme oveni prisen for dækket. Vi tilbyder en monteringspakke med montering af dæk, hjulskift, afbalancering inkl. vægte, optimering, miljøafgift og ventil (ikke TPMS). Ønsker du blot at afhente dækkene, betaler du naturligvis kun dækprisen.


Betaling
Det er ikke muligt at betale online, og du skal derfor betale for dine dæk i centret ved afhentning eller montering i et af vores centre. Selve købet af dæk og montering indgår vi først på Euromasterværkstedet. Med din reservation af produkter og tid online på www.euromaster.dk er der derfor endnu ikke indgået bindende aftale om køb af dæk og montering. Du kan betale kontant, med Mobilepay eller med betalingskort i vores centre.


Afbestilling eller ændring af tid eller bestilling
Hvis Euromaster mod forventning er nødt til at ændre den tid, du har bestilt, kontakter vi dig for at finde en ny tid. Hvis det, du har bestilt, af en eller anden grund ikke kan leveres til den bestilte tid eller pris, tilbyder vi dig et andet produkt. Du kan naturligvis også annullere bestillingen, hvis du eksempelvis ikke kan acceptere det nye leveringstidspunkt i tilfælde af forsinkelse. Vi refunderer naturligvis dine penge ved annullering, godkendt reklamation eller brug af fortrydelsesretten i overensstemmelse med købeloven.

Ønsker du selv at ændre en tid eller bestilling, hører vi gerne fra dig så hurtigt som muligt på 87 28 28 28 eller på e-mail til gen.dk.kundeservicecenter@euromaster.com.

Har du bestilt tid til dækskift online, kan du også ændre denne tid online ved blot at indtaste dit registreringsnummer igen på bookingsiden.


Forbehold for udsolgte eller oversolgte varer
Vi tager forbehold for udsolgte eller oversolgte varer online og i centrene. Da vi vores webshop repræsenterer vores 32 centre, kan nogle varer risikere at blive solgt i et af vores centre kort tid efter, at du har købt dem online.

Vi forsøger altid at gøre alt for at undgå dette, og blandt andet derfor afspejler udvalget af varer online dermed heller ikke det store udvalg, vi kan tilbyde, i hele Danmark. Skulle det ske, at vi ikke kan fremskaffe den vare, du har bestilt, til den tid, du har booket, vil vi kontakte dig telefonisk eller på mail. Her vil vi tilbyde dig et alternativ, som vi har klar til dig på den tid, du har booket.


Forbehold for fejl
Vi tager forbehold for - og vi forbeholder os altid retten til at annullere din bestilling eller ordre på grund af udsolgte eller oversolgte varer, åbenlyse prisfejl, tastefejl, tekniske problemer, leveringssvigt, billedfejl og lignende.


Levering
Lige nu tilbyder vi ikke hjemmelevering. Det betyder, at du skal afhente de varer, du bestiller online, i dit ønskede Euromastercenter. Bor du i eksempelvis Sverige, Tyskland eller et andet Euromasterland, kan du bestille på websiderne her:


✔️ Sverige
✔️ Finland
✔️ 
Tyskland
✔️ 
Østrig
✔️ 
Schweiz
✔️ 
Holland
✔️ 
Frankrig

✔️ England
✔️ Italien
✔️ Spanien
✔️ Portugal
✔️ Polen
✔️ Tjekkiet
✔️ Rumænien
✔️ Tyrkiet


 

Fortrydelsesret og reklamation
Vi tilbyder 14 dages dæktilfredshedsgaranti, når du har købt dæk til din personbil hos os. Du kan læse mere om dæktilfredshedsgarantien her. Vi forbeholder os retten til at beholde indbetalte penge ved udeblivelse af reserveret tid.

Euromaster har ansvaret for produkternes holdbarhed og kvalitet, indtil du som kunde har fået dine varer. Euromaster forbeholder sig ret til at nægte returretten, hvis produkterne er brugte. Ved en eventuel reklamation følges købsloven, og dette gælder også ved eventuelle tvister.


Priser
Alle priser på www.euromaster.dk/privat er gældende udsalgspriser inkl. moms. Vi tager forbehold for, at der kan være forskel på priserne online og i et center. Du får naturligvis den service eller de dæk, du har bestilt til den pris, som du har gennemført en onlineordre på.


Ordrebekræftelse
Når du har gennemført en bestilling, modtager du en bekræftelse til din e-mail. Vi anbefaler, at du enten kan fremvise denne på mobilen eller at du medbringer en kopi af denne på værkstedet, så vi har det rette ordrenummer.

Modtager du ikke en e-mail, kan du tjekke din spammail og evt. tilføje os som kontakt. Er den heller ikke i spammailen, må du gerne skrive til os på gen.dk.info@euromaster.dk, så sender vi dig en kopi.


Mødetid
Skal du have lavet dækskift i højsæsonen - enten fra sommerdæk til vinterdæk eller omvendt - skal du møde ind til os 15 minutter før sæsonskiftet. Ellers kan vi desværre ikke garantere, at vi kan nå din bil på aftalte tid, da vi ikke kan forsinke aftaler resten af dagen. Vi vil naturligvis altid gøre alt, hvad vi kan, for at lave sæsonskiftet så hurtigt som muligt.


Låsebolte
Når vi laver dæk- og hjulskift på din bil, skal vi have dine fælge af. Derfor skal du lægge dine låsebolte og eventuelle andre bolte på forsædet af din bil. En låsebolt eller låsetop er unik, fordi det netop er en tyverisikring. Det betyder, at vi ikke kan lave eksempelvis et sæsonskift på aftalte tid, hvis ikke vi har de rette bolte.  Hvis vi skal fjerne boltene, vil der forekomme en merbetaling.

Læs også de oftest stillede spørgsmål om tidsbestilling, tilfredshedsgaranti og meget mere her.


 

findCenter

Find Euromastercenter